selamat datang di KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van laura reumerman - WaarBenJij.nu selamat datang di KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van laura reumerman - WaarBenJij.nu

selamat datang di KL

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg laura

11 Februari 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Saya datang di bandar udara Kuala Lumpur!

• 10 Februari 2007 - 23:24

Fred:

Hier ijzelt het en rijden de strooiauto's. Daar hebben ze nog nooit sneeuw gehad denk ik.

• 11 Februari 2007 - 08:54

Pak Hans & Ibu Rika:

Kami baru makan pagi(of: menyarap).Kami juga telah baca berita Laura dari Kuala Lumpur. Sampai berita yang kedua dari Jakarta atau Malang!
    VERTALING.
    We hebben net ontbeten. We hebben ook al je bericht uit Kuala Lumpur gelezen. Tot het tweede bericht uit Jakarta of Malang!
    NB: Op deze manier gaat de les Bahasa Indonesia voor jou gewoon door!

Salam hangat dari Ibu Rika dan Pak Hans.

• 11 Februari 2007 - 11:31

Pap En Mam:

wij weten inmiddels dat je veilig bent aangekomen.Wij gaan nu even koffiedrinken bij opa en oma. Kus

• 11 Februari 2007 - 13:33

Floor & Pieter:

Saya bumbaya boemboelieboek! VERTALING: We missen je nu al!
    Kussen

• 11 Februari 2007 - 20:00

Harro En Linda:

Lekker man dat je d'r bent. Eindelijk!!! Hoop gauw weer iets van je te horen.

• 12 Februari 2007 - 08:29

Jan & Marina :

Fijn dat je veilig bent aangekomen , hopelijk een beetje uitrusten voor je aan de slag gaat .
    Ik (marina ) ben aangenomen als medewerker toezicht bij de belastingdienst ik ga 1 maart beginnen eerste 3 jaar studeren en werken .
    Veel plezier Groetjes uut grunne .