de reis - Reisverslag uit Malang, Indonesië van laura reumerman - WaarBenJij.nu de reis - Reisverslag uit Malang, Indonesië van laura reumerman - WaarBenJij.nu

de reis

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg laura

12 Februari 2007 | Indonesië, Malang

Ik zal beginnen bij het begin, namelijk dat pap me heeft weggebracht. Bij het afscheid nemen heb ik nog een seconde getwijffeld of ik wel moest gaan, omdat ik het allemaal maar spannend vond. Eenmaal afscheid genomen en in de auto knapte ik al gauw op. Niks vergeten? Nee! Dan op weg naar ome Willem. Onderweg nog zo'n 20 telefoontjes gehad, ontzettend lief van jullie allemaal!! Gezellig even bij oma gegeten en toen door naar ome willem. Daar was het relaxed, lekker biertje gedronken en op tijd naar bed. Om half acht had ome Willem het ontbijt klaar, de laatste keer een Hollands ontbijtje. Na het ontbijt naar Schiphol. Ik zat met knikkende knieen in de auto. Op Schiphol werd ik afgezet en moest ik het zelf maar uitzoeken. Prima dacht ik. Ik ben maar op zoek gegaan naar balie 30, en daar stond al een enorme rij. 3 uur van tevoren op Schiphol is dus geen overbodige luxe. Na een half uurtje in de rij kon ik verder. Door de douane en op zoek naar Jordi, die ook toevallig op Schiphol was om naar Kopenhagen te vliegen. En dat was makkelijker gezegd dan gedaan, want Schiphol is best heeeel groot. Na een tijdje zoeken hebben we elkaar gevonden en nog even iets gedronken. Daarna ingecheck, gewacht, nog eens gewacht en toen in het vliegtuig. In totaal 11 uur voor de boeg naar Kuala Lumpur, een hele zit dus. Gelukkig had ik leuke buren waarmee ik af en toe even kon kletsen. Eigenlijk ging de vlucht heel snel, terwijl ik niet eens geslapen heb. Maar eenmaal in Kuala Lumpur moest ik weer wachten. Een lekker kopje koffie gedronken en een flesje water. En een prachtige zonsopgang gezien! We zouden om 8.10 weer kunnen inchecken maar dit liep uit. Om 9.00 uur zaten we er allemaal in en konden we vertrekken. Het uitzicht was echt adembenemend! Boven de wolken terwijl het zonnetje scheen. Super! We waren dan ook al snel boven Java en daar begon de pret, namelijk een heel dk pak wolken. De eerste meters erdoorheen waren prachtig, maar daarna gingen we er met horten en stoten door. Ik hoopte even dat de piloot de weg kon vinden. Uiteindelijk viel het weer reuze mee en landden we veilig en op tijd in Jakarta. (ik vertel in het volgende bericht verder omdt ik bang ben dat het straks weg is, kwaliteit internet is iets anders dan in nl)

  • 12 Februari 2007 - 14:10

    Fred:

    Heel wat anders dan een half uur boven de Blauwestad rondtuffen in een Pipercub.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Malang

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2007

afscheid

27 Juni 2007

foto's

25 Juni 2007

de laatste daagjes

14 Juni 2007

druk druk druk

08 Juni 2007

surabaya
laura

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 55175

Voorgaande reizen:

10 Februari 2007 - 03 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: