de laatste daagjes - Reisverslag uit Malang, Indonesië van laura reumerman - WaarBenJij.nu de laatste daagjes - Reisverslag uit Malang, Indonesië van laura reumerman - WaarBenJij.nu

de laatste daagjes

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg laura

25 Juni 2007 | Indonesië, Malang

Hallo lieve allemaal,
de laatste daagjes zijn ingegaan en het is heel erg moeilijk om afscheid te nemen.
Vorige week maandag zijn Hisyam en ik naar Yogya vertrokken, waar we 2 nachten bij Lely en Jeroen hebben gelogeerd. Dat was ontzettend leuk, we hebben lekker geshopt op de Malioboro en zijn naar het strand van Parangtritis geweest! Daar was het erg koud, evenals de hele tijd in Yogya. Het is in 3 dagen niet boven de 30 graden geweest en dat betekent erg koud voor Indonesie! Met als gevolg: iedereen de griep!
Na 2 dagen zijn we naar Solo gegaan, op de motor! Waar ik ziek aankwam en dus rechtstreeks mijn bed in kon! Na goed uitgerust te zijn moest ik er toch aan geloven: afscheid nemen van mijn vrienden daar. De eerste avond had ik ze heel even ontmoet, maar voelde me te ziek om echt iets te gaan doen, dus gingen we op mijn laatste dagje nog even gezellig koffiedrinken met elkaar. Mas Dani, mas Agung en mas Fajar en natuurlijk wij met zijn tweetjes. Superleuk! En daarna het afscheid...
Na Solo zijn we op de motor terug gegaan naar Yogya, want de motor moest terug! Nog een nachtje in Yogya en gister met de travel weer terug! Echt heel raar om thuis te komen met het gevoel bijna weg te gaan! Ik kreeg van Pipiet alvast cadeautjes, een nieuw t-shirt en 2 kettingen! Lief hoor!!
Vandaag dus eindelijk mijn blog weer eens bijgewerkt!
Ik probeer de foto's te uploaden, maar het gaat erg moelijk, dus misschien moeten jullie nog even geduld hebben!

Liefs Laura

  • 25 Juni 2007 - 06:56

    Maudy:

    Lieve Laura,
    Ik voel met je mee, helemaal..
    Ga met een goed gevoel terug, weet dat je er zoveel goeds deed en achterlaat.
    Jij met pijn in je hart en ik met pijn in de arm schrijf dit nu nog even.
    Liefs
    M&M

  • 25 Juni 2007 - 07:36

    Fieke:

    ooooooooooh wat sneu allemaal! afscheid is vreselijk!! sterkte ermee loiverd!!
    ik heb trouwens vannacht gedroomd dat ik je tegenkwam op de trap van het Dollard College (haha!geen idee waarom die daar!) Je had heel kort haar en ik zei: whaaaa Laura!! je bent weer terug!! en toen waren we heel blij :D

    dikke tuut!

  • 25 Juni 2007 - 11:57

    Heleen:

    He meisje,

    Wat is de tijd toch vreselijk snel gegaan. Nog een paar dagen en dan ben je alweer in Nederland. Voor jou komt nu inderdaad het moeilijkste, afscheid nemen. Sterkte daarmee en tot snel.

    Dikke kus, Heleen

  • 25 Juni 2007 - 12:31

    Oosen:

    Ha die Laura,
    Huil,huil,huil tranen met------.
    Alvast een goede vlucht en tot gauw.
    En een smok van ons.

  • 25 Juni 2007 - 13:50

    Fred:

    Ik geloof best dat het niet zo eenvoudig is om van allen afschied te nemen.
    Er zal een leegte ontstaan. En als je weer in Grunnen bent zul je eerst weer je draai moeten vinden.
    Ik heb met veel belangstelling je berichtjes gelezen en al die mooie foto's bekeken........
    Al weer bienoa vief moand veurbie.Wat vlogt de tied toch.
    Koop maar een donsjas want je zal het hier wel koud vinden.
    Tot ziens in Oostwold.

  • 26 Juni 2007 - 20:10

    Janine:

    Heee Laura!!
    Heel veel sterkte met afscheid nemen!! Geniet nog even van al het moois daar en van de mensen die je daar hebt leren kennen.
    Veel liefs en een heel goede reis terug!!
    Janine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Malang

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2007

afscheid

27 Juni 2007

foto's

25 Juni 2007

de laatste daagjes

14 Juni 2007

druk druk druk

08 Juni 2007

surabaya
laura

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 55080

Voorgaande reizen:

10 Februari 2007 - 03 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: