nog een week - Reisverslag uit Groningen, Nederland van laura reumerman - WaarBenJij.nu nog een week - Reisverslag uit Groningen, Nederland van laura reumerman - WaarBenJij.nu

nog een week

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg laura

03 Februari 2007 | Nederland, Groningen

Hallo iedereen,
het is nu echt bijna zover. Ik heb al afscheid genomen van mijn collega's. Nu nog een paar daagjes vrij. Gister een feest gehad met mijn vrienden! Ik heb er nu heel veel zin. Zelfs mijn tas is al ingepakt. En dat viel nog niet meer, want 50 liter is zo vol! En best wel zwaar, dus moet nog maar even oefenen met sjouwen. Het volgende bericht zal zijn vanuit Malang! Tot dan...

  • 05 Februari 2007 - 10:21

    Petrick:

    Lagguh! Zo weet ik even hoe het werkt.
    Groeten jij daar naast mij!

  • 05 Februari 2007 - 18:09

    Jan & Marina:

    ff lekker gekletst op je feestje,je hebt er echt veel zin in !hopelijk doe je er veel goede en mooie ervaringen op,en beleef je de tijd van je leven.
    GO GIRL,HAVE A NICE TIME AND ENJOY YOURSELF!!!!
    Tot aan het eerste bericht vanuit MALANG!!prettige reis.Jan & Marina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2007

afscheid

27 Juni 2007

foto's

25 Juni 2007

de laatste daagjes

14 Juni 2007

druk druk druk

08 Juni 2007

surabaya
laura

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 55173

Voorgaande reizen:

10 Februari 2007 - 03 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: