update aardbevinkje - Reisverslag uit Yogyakarta, Indonesië van laura reumerman - WaarBenJij.nu update aardbevinkje - Reisverslag uit Yogyakarta, Indonesië van laura reumerman - WaarBenJij.nu

update aardbevinkje

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg laura

26 April 2007 | Indonesië, Yogyakarta

Zoooo, eindelijk hebben we het gevonden. De aardbeving was hier 90 km vandaan in de zee. Het bleek 5.2 op de schaal van Richter! Dus een dikke vette aardbeving. Vor hier bleek het ook een flinke schok. Geen schade en gewonden. Alleen een ervaring rijker! Bekijk de locatie van de aarbeving op: http://indahnesia.com/earthquake/0/ID1177548720

Dus geen zorgen, alles is oke!

• 26 April 2007 - 06:20

Marcus:

Toch wel apart om te horen hoe je aardbeving van 5.2 op de Richter-schaal even mededeelt alsof het eventjes geregend heeft bij wijze van spreken... Enfin, blij dat je het zo naar je zin hebt dat je dit 'Alleen een ervaring rijker' noemt.

Veel plezier!

• 26 April 2007 - 10:49

Oosen:

Hoi Laura,
    Ze zeggen wel eens de hele wereld is in beweging.Maar bij jullie is het wel weer genoeg geweest.Blij dat het goed gaat met de groep.Als reisleidster zie weer veel terug.Ded ziet zich al weer op een paard zitten.Voor je conditie is het lopen van 250 treden de berg op een goede test. Wat vonden de boy"s van de trap?
    Salam hangat voor een ieder,en voor jou een smok.

• 26 April 2007 - 17:03

Maudy,:

Hallo Laura,
    toch best wel eng hoor. Ik heb ook eens een kleine aardbeving op Kreta meegemaakt en het voelde aan of een groot beest even zijn rug onder het bed strekte...
    Max en Anne-Marie zaten in de huiskamer en voelden eigenlijk niets, maar vernamen het omdat er buiten lawaai kwam.

Wil je Pim even zeggen dat de kaart aangekomen is en Adeline er erg blij mee is. Ik schrijf hem straks nog wel.

Er was weer een jonge dame die haar CV kwam brengen en heeft de hele dag 'meegelopen'. Zij moet de studie nog beginnen begreep ik. Adeline was er niet.

• 30 April 2007 - 19:21

Fred: