Ziekjes - Reisverslag uit Malang, Indonesië van laura reumerman - WaarBenJij.nu Ziekjes - Reisverslag uit Malang, Indonesië van laura reumerman - WaarBenJij.nu

Ziekjes

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg laura

15 April 2007 | Indonesië, Malang

Hallo allemaal,
het heeft even geduurd voordat ik weer kon schrijven, ik was namelijk ziek. Nadat opa en oma me vertelden donderdag dat Maartje door de griep geveld was, begon ik me ook niet lekker te voelen. Het voelde als griep, zere spieren en een beetje misselijk. Die nacht heb ik gezweet en heb het ijskoud gehad, en dat ik een huis waar het altijd warm is en ik onder een dikke deken lag!! Niet goed dus. De volgende morgen probeerde ik gewoon door te gaan, maar het lukt me niet. Ik was echt ziek. De hele dag heb ik geslapen! Terwijl Pim en Pipiet naar Indriyasana waren om de T-shirts uit te delen lag ik in bed. Erg bijzonder hoe de mensen dan reageren. Ze vragen direct of je al naar een dokter bent geweest en zo niet, dan bieden ze aan je te brengen en met je mee te gaan. Pipiet wilde me pijitten(masseren) maar dat deed echt te veel pijn. 's Avonds besloot ze dat ik "gekerokt" moest worden, ik had er wel eens van gehoord, maar wat het precies was wist ik niet meer. Maar Pipiet zei dat het goed voor me was en ging alvast olie kopen. En toen begon het me te dagen, dan gaan ze je rug krassen met een muntje met olie en dan krijg je allemaal striemen... Goed voor de doorbloeding.
Nou ja, vooruit dan maar. Het deed niet eens heel erg zeer en ik werd er erg moe van. Nu zie ik eruit alsof ik mishandeld ben, met dikke rode striemen om mijn rug en op mijn borst!
De dag erna (gister) ging het iets beter, maar begon ik meer last te krijgen van mijn darmen (ziekte v Crohn)daar had ik al een paar dagen een beetje last van maar gister was het heel erg. Gelukkig heb ik van mijn arts uit Nederland medicijnen meegekrgen voor dit soort gevallen!! Hopelijk gaat het gauw beter en kan ik weer optimaal genieten.

Ik houd jullie op de hoogte!

  • 15 April 2007 - 07:40

    Maudy:

    Lieve Laura,
    gelukkig ik zie je weer... Pim vertelde me al dat je ziek was en gekeroht bent. Je bent nu net een Zebra..alleen strepen in lengte richting ;-) Doe het vooral een beetje kalmer aan en ziek eerst even goed uit.

    Ondertussen heeft onze zoon Hans in Tanzania een kindje geadopteerd en heeft Max'broer Rob ook met Pim gemaild, hij woont in Chang Mai/Thailand. Dus 2 landen voor een T-shirtje. Hans zit momenteel eenw eekje in Cairo en is daar misschien ook nog wel het één en ander te regelen. En zo zijn er meer landen in Afrika waar we samen wel iets kunnen ondernemen. Leuk overal Paaskippetjes en haantjes...

    Het is hier momenteel voorjaar, alles bloeit en groeit in kleurrijke schakeringen. Mijn fototoestel en ik genieten er volop van..
    Ga jij ook genieten van je herstel om je staks weer volledig in te kunnen zetten.

    Komende woensdag wordt de derde dagopvang van Adeline gerealiseerd en wil ze dat wij er ook bij zijn.
    Je ziet hier zitten we ook niet stil, maar nu ga ik eerst van ontbijt, warmte en zon genieten!!
    Liefs,
    Max en Maudy

  • 15 April 2007 - 08:30

    Fred:

    Ben blij dat het weer de goede kant op gaat. Heeft muntjes SM toch nut.
    Zo zie je maar weer dat een goede voorbereiding en de kunde van de arts in dit geval erg nuttig is.
    Groetjes en een voorspoedig herstel gewenst vanuit het mooie Oostwold aan het Oldambtmeer. Doei!!

  • 15 April 2007 - 10:06

    Linda:

    Hé Lau, vervelend dat je ziek bent, maar gelukkig gaat het dus al weer wat beter. Doe maar rustig aan dan!!
    X

  • 16 April 2007 - 10:13

    Bert En Rita En Kids:


    Hoi laura

    beterschap, hopen dat je snel weer
    opknapt.kop d'r veur.
    dan kan je weer snel volop genieten

    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Malang

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2007

afscheid

27 Juni 2007

foto's

25 Juni 2007

de laatste daagjes

14 Juni 2007

druk druk druk

08 Juni 2007

surabaya
laura

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 55111

Voorgaande reizen:

10 Februari 2007 - 03 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: