maandag regendag - Reisverslag uit Malang, Indonesië van laura reumerman - WaarBenJij.nu maandag regendag - Reisverslag uit Malang, Indonesië van laura reumerman - WaarBenJij.nu

maandag regendag

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg laura

19 Februari 2007 | Indonesië, Malang

Hallo allemaal,
vandaag heb ik me verslapen!! Ik werd zomaar om half negen wakker ipv de gebruikelijke half 4, 5 uur en dan 7 uur! Lekker uitgeslapen dus! Ik zou met Pipiet gordijnen kopen want Jeroen komt vandaag en er is geen gordijn voor zijn raam. Maar het wachten was op de moeder van Pipiet, die in de kampong woont, omdat zij moest oppassen. Normaal is ze er AAAltijd, maar als ze er moet zijn.... Nou ja, gelukkig kan ik al heel goed wachten en maak me er geen moment meer druk om. Toen kwam het idee om met Lana naar een tempeltje te gaan in de buurt, op de brommer!! Leuk, dus hebben we dat maar gedaan. Omdat het een hindu-tempel is lopen er ook koeien, erg leuk! Toen we terug kwamen begon het weer te regenen, en nu zo'n 6 uur later regent het nog steeds en niet zo zachtjes ook.. maar ja dat hoort er allemaal bij. Ben nog even met Pipiet naar de winkels geweest, om het een en ander te kopen. Met de Bemo. Ik hou het kort vandaag, wil proberen ook de foto's te plaatsen! Tot later, doeg!!

  • 19 Februari 2007 - 11:59

    Maudy:

    Hoi Laura,
    Lekker je hebt je verslapen... hoef je die tijd niet te wachten ;-))
    Daar regen en hier best goed weer. We hebben een wandeling door Bedum achter de rug en zijn naar de woningstichting geweest voor een broer van Max en hebben inlichtingen ingewonnen voor hem bij een Senioren flat hier in de buurt. De woningstichting zegt, iedereen kan zich inschrijven en de man van de Seniorenflat zegt, neen dat kan niet... Na wat doorgepraat te hebben zegt hij: 'nou ja als hij eens in Bedum is, wil ik wel komen praten..' Een stapje verder dus.

    Zijn de gordijnen nog gekocht? Ik geniet van je foto's. Ik zal vandaag proberen de foto's van gistern op de website te plaatsen en heb ook wat foto's van Hans en Rika gemaakt.
    Een fijne dag en tot de volgende mailing.
    M&M

  • 19 Februari 2007 - 13:01

    Opa En Oma:

    leuk al die berichten maartje heeft ze uitgeprend envolgen je op de voet de groeten van, opa en oma , piet

  • 19 Februari 2007 - 13:45

    Herwin:

    Moi Laura

    Ik heb al je verhalen even gelezen, ik zal de site regelmatig bezoeken om jouw belevenissen te volgen.

    Groeten Herwin

  • 19 Februari 2007 - 16:15

    Maartje:

    hey zus,

    Leuk dat het goed gaat daar! hier is alles goed! ik print je verhalen voor opa en oma die kunnen het slecht lezen bij hp op het scherm...

    Voorzichtig daar! Rustig aan!

    Groetjes maartje

  • 20 Februari 2007 - 07:15

    Tiny:

    Ha die Laura,

    heb nu alle dagen gelezen, man wat beleef jij veel en wat een mooie foto's heb je gemaakt. Hoop dat je het naar je zin hebt en dat je leuke werkplekken krijgt. Genoeg te doen zo te lezen. Liefs,

    Tiny

  • 20 Februari 2007 - 10:47

    Jordi:

    He ! Slaapkop !!!! hihihihihi

    Je bent dus eindelijk een beetje gewend aan hoe het gaat daar ... beter want dan kun je nou tenminste een beetje "uitrusten"" :)

    Nou genieten maar ...
    Als je heb je twee handen vrij ! hihihihihi


    Knuf

  • 20 Februari 2007 - 10:48

    Jordi:

    zal ik het maar goed neerzetten: als je loslaat heb je twee handen vrij !

  • 20 Februari 2007 - 21:22

    Hans:

    Hey topper!!

    Mijn eerste bericht op je weblog!!

    Vreemd om zo te moeten lezen wat je meemaakt, maar ben ontzettend blij voor je dat je deze reis onderneemt! Leuk om al die foto's te zien, geeft toch een beter beeld. Had me anders niet goed kunnen voorstellen hoe het er uit zal zien.

    Ben afgelopen zaterdag even bij je ouders langs geweest, was erg gezellig. Helaas niet gepokerd, maar dat mocht de pret niet drukken!!

    Ik hou je in de gaten ;) !!

    Veel plezier!

    Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Malang

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2007

afscheid

27 Juni 2007

foto's

25 Juni 2007

de laatste daagjes

14 Juni 2007

druk druk druk

08 Juni 2007

surabaya
laura

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 55163

Voorgaande reizen:

10 Februari 2007 - 03 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: