druk druk druk - Reisverslag uit Surabaya, Indonesië van laura reumerman - WaarBenJij.nu druk druk druk - Reisverslag uit Surabaya, Indonesië van laura reumerman - WaarBenJij.nu

druk druk druk

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg laura

14 Juni 2007 | Indonesië, Surabaya

Hallo allemaal, ik ben jullie niet vergeten maar ik heb het ontzettend druk! Mijn tante is op bezoek en daarnaast heb ik de hele week afscheid moeten nemen op mijn verschillende scholen. Dat is natuurlijk best wel emotioneel, maar al met al is het erg leuk allemaal. Zo kreeg ik van de juffrouwen op Al Fatah allemaal cadeautjes en op Bhakti Luhur was een echt afscheidsfeest voor me geregeld! Met eten voor de kinderen en cadeautjes voor mij! Vandaag was de laatste keer op Indriyasana en daar had ik echt veel voor gedaan. Had foto's gemaakt en die ingelijst en bewerkt ed. Voor de kinderen had ik allemaal een soort visitekaartje gemaakt, ze vonden het prachtig!
Ik ben nu weer in Surabaya, ik heb zojuist mijn ticket gererout. Ik vertrek 1 juli vanaf Surabaya ipv vanaf jakarta!
Verder gaan we zaterdag met alle Suvono-kindertjes van Indriyasana naar de Kentucky fried chicken en zondag met alle andere kindertjes!! Om het einde van het schooljaar te vieren!
Maandag gaan Hisyam en ik naar Yogya, bij Jeroen en Lely logeren en daarna naar Solo voor een paar daagjes. Dan nog een weekje en het zit er weer op! Ik moet er nog niet aan denken om terug te gaan, al vind ik het wel super om jullie allemaal weer te zien.
Tot gauw!

  • 14 Juni 2007 - 09:57

    Linda:

    Hé Laura,

    Veel succes met al dat afscheid nemen. Is niks aan he. Veel plezier nog de komende 2 week, geniet er nog even van!

    En inderdaad: tot gauw!!

    X

  • 14 Juni 2007 - 10:09

    Maudy:

    Laura, je komt al gauw weer terug, maar gaat eerst feest vieren met de Suvono kindertjes. Kon ik daar maar bij zijn. Ik stuur je 20 euro, wil je voor me voorschieten dan maak ik dat aan je over. Tracteer de kids daarvan namens mij en Max; mijn hart is daarbij.
    Vandaag krijg ik visite uit iemand van een mailgroep en hij komt uit de USA. Leuk om zo toch de mensen waar je mee mailt persoonlijk te leren kennen.
    Ik houd je plaatsje bij Res.Buitenzorg warm en zend vandaag een foto van jou aan Adeline. Leuke foto's zond je, dat was zeker je tante die erbij is.
    Liefs en doe allemaal de groeten van hier,

  • 14 Juni 2007 - 10:48

    Fieke:

    aaaaaaaaaaaaaah! echt snel dat je terug komt!! nou geniet er nog van!! en daarna kunnen we weer van jou genieten!! jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! jippieieieieiie!!!

    XX

  • 14 Juni 2007 - 11:18

    Oosen:

    Hoi Laura,
    Elk nadeel heb z'n voordeel sprak de filosoof.Jij hier wij blij.
    En wij willen graag: haast je langzaam.
    En nait vergeetn------ van ons.

  • 14 Juni 2007 - 12:40

    Mams:

    voor jou is het te kort, voor ons duurt het te lang.maar geniet nog maar van die paar weken. kus mam

  • 14 Juni 2007 - 17:03

    Willem En Sandra:

    Wat is de tijd toch snel gegaan.We hebben je dagelijks gevolgd. Erg leuk zo'n site.Geniet er nog maar ff van want het is zo voorbij.De groeten van oma. Groetjes ook aan Elle doeiiiiiiiii

    Ome Willem en Sandra

  • 15 Juni 2007 - 11:23

    Leonie:

    hee lieve la lau!!!! jeetje je komt echt al gauw terug!!! naar hoor dat afscheid nemen van iedereen, maar: ik ben super blij dat je gauw weer terug komt! ik mis je en heb zo veel zin om je weer te zien!
    heb nog een hele fijne 2 weken daar, en dan tot gauw!jippieee!!!
    'n hele dikke kus,
    Cleo!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Surabaya

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2007

afscheid

27 Juni 2007

foto's

25 Juni 2007

de laatste daagjes

14 Juni 2007

druk druk druk

08 Juni 2007

surabaya
laura

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 376
Totaal aantal bezoekers 55075

Voorgaande reizen:

10 Februari 2007 - 03 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: