het eind nadert.. - Reisverslag uit Malang, Indonesië van laura reumerman - WaarBenJij.nu het eind nadert.. - Reisverslag uit Malang, Indonesië van laura reumerman - WaarBenJij.nu

het eind nadert..

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg laura

20 Mei 2007 | Indonesië, Malang

Hallo allemaal, ik werd even met mijn neus op de feiten gedrukt. Ik ben nog maar 40 dagen hier! Nou, dat is nog wel heel kort.

Vandaag hadden we een bijeenkomst met Suvonokinderen om ze een beetje engelse les te geven. Ik had Ani gevraagd om me te helpen, zij is erg goed met kinderen, kan goed engels en kan heel goed zingen! Dus engelse les, met tekenen en zingen. De kinderen vonden het super. We hebben gezongen over een taart met veel suiker. En de kinderen hebben een tekening gemaakt en wat woordjes vertaald. En natuurlijk iets lekkers gehad en ze krege ook nog potloden en een liniaaltje mee naar huis! Kon niet beter. Zal de foto's uploaden!

Verder hebben we gisteren een erg leuke les gehad op Indriyasana. We hebben met de kinderen gewandeld en daarna met elkaar gegeten. (Om 8 uur aan de chap tjoi!!!) Erg leuk!

Gauw meer!

  • 20 Mei 2007 - 08:16

    Heleen:

    Jemig zo snel alweer. Ja inderdaad de tijd vliegt voorbij. Geniet er nog van meid.

    xxx

  • 20 Mei 2007 - 18:21

    Oosen:

    Moi laiverd,
    t"Is ja goud datst doe hier weer komst.
    Kinst weer aan"t grunnings proatn wenn.Doe hest den wel tjap tjoy hat,moar wie hebn asperges hat mit schenke.
    Wie wens die nog veul plezair,mitn dikke smok van ons.

  • 22 Mei 2007 - 12:08

    Maudy,:

    Laura,
    het is zo grappig.. de vorige mail beantwoordde ik met wat BI-tekst en hieronder zie ik die van Oosen -net kennis met hem gemaakt- helemaal in het Grönings. Wat zijn we toch wereldwijd bezig.. en ik ben weer bij!!!
    Nog 40 dagen.. ik houd Adeline op de hoogte en een plekje voor je warm ;-)

    De koffie en de kroket smaakten uitstekend! Zo meteen komt een firma om een offerte te maken voor de voorkant van het huis, waar we allen in kunststof willen hebben.

    Ik hoop dat ik nu weer in je lijst sta, heb maar weer mijn adres erin gezet.
    Salam manis M&M

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Malang

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2007

afscheid

27 Juni 2007

foto's

25 Juni 2007

de laatste daagjes

14 Juni 2007

druk druk druk

08 Juni 2007

surabaya
laura

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 55085

Voorgaande reizen:

10 Februari 2007 - 03 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: